Thursday, April 26, 2012

אומגה-3 ממרווה מרושתת לריפוי אנשים, דגים והים


לריפוי אנשים, דגים והים 




מרפאים את עצמנו ואת כדור הארץ יחדיו
 


חברים יקרים - חברת מרוולס היום מעורבת בהליכים משפטיים, נתבעת גם על ידי מפיציה, בין השאר. המוצר מצויין, המדע והמידע מהימניפ, אבל אינני יכולה להמליץ על ההזדמנות העסקית או על הרכישת המוצר. 3 במרץ 2013

אני עוסקת בריפוי מזה קרוב ל-30 שנה. האמת, אומגה-3 זו ממרווה מרשותת גורמת לי להרגיש כאילו אנחנו חיים בסין בתקופת גילוי הג'ינסינג, או בעת גילוי פטריית-הזחל בטיבט. אומגה-3 ממרווה מרושתת היא מוצר צמחי מופלא, שמן בכבישה קרה משמן זרעי צמח שמביא תוצאות מדהימות, לאנשים מכול הגילאים, לטווח רחב של בעיות. במשך שנה, סבלתי מכאב כרוני בכתף ובזרוע שנבע משריר או מגיד קרוע. דיקור, מסג', צמחי מרפא, מנוחה ותנועה לא הועילו, והמצב רק הלך והחמיר. התקשיתי להשתמש ביד ולבצע פעילות יומיומית. לאחר מספר שבועות של לקיחת מרווה מרושתת, טווח התנועה ללא כאב הלך וגדל. לאחר חודשיים וחצי של אומגה-3 ממרווה מרושתת, שתי קפסולות ביום, בני ואני מסרנו כדור-סל במשך כשעה, במרחק, בעוצמה ובכול הכיוונים, והכתף היתה ללא כל כאב. השיפור ממשיך בעקביות. אנשים בתחום הבריאות, כולל פסיכיאטרים, רוקחים, רופאים סינים, הומאיופתים, לוקחים ומפיצים את האומגה-3 הצמחית המופלאה הזאת.    

חומצה שומנית אומגה-3 היא רכיב חיוני לכול תא ותא בגוף, כי אומגה-3 היא רכיב של כל קרומי התא בגוף. מרבית התזונה האנושית היום חסרה באומגה-3.

מחקרים עכשוויים מראים שאומגה-3 ממקור צמחי, ALA, הנה רכיב תזונתי חיוני לכשעצמו. הגוף מפרק ALA ל-DHA או ל-EPA על פי הצורך. מקורות צמחיים תזונתיים של אומגה-3 הינם: ירקות בעלי עלים ירוקים, סויה, דגנים, אגוזי מלך. ריכוזים גבוהים יותר נמצאים בזרעי צ'יה, בזרעי פשתן וברגלית השדה.

תעשיית שמן הדגים, תעשייה של עשרות מיליארדי דולרים, גם נושאת באחריות להרס אוכלוסיות דגים והסביבה הימית. שמן דגים מזוהם  ברעלי PCB, בכספית ובעוד מתכות כבדות. לכן, שמן דגים כבר לא מהווה מקור מתקבל על הדעת של אומגה-3 כתוסף תזונתי.  

המחקר החקלאי הישראלי גילה ששמן זרעי מרווה מרושתת הינו מקור עשיר של אומגה-3 יציב, עם מעל מאה רכיבים משניים, כולל Co-Q 10, כול סוגי ויטמין E. שמן זרעי מרווה מרושתת הינו תחליף לשמן הדגים המסורתי. 

תחושת יעוד: עדויות

קשב וריכוז / פרקים / קרונס / התקפי חרדה ועוד 
כתוביות באנגלית 9:35

איילת, ביולוגית, אחרי 10 שנים של שמן דגים 2:34

קשב וריכוז 1:02

עוד קשב וריכוז 2:41

סוכרת, דיכאון, פרקסינסונס 1:28

פזוריאזיס 0:48



~  ~  ~

הודעה חשובה 

חברת מרוולס נמצאת בהליכים מפשטיים. אני מודה למפיצים הרבים ולאנשים הרבים שלקחו אומגה-3 של מרוולס, שאפשרו את יצירת העמוד זה. 

אולי תהנו גם לקרוא:
שיווק ועסקים עם הכוונה האלטרואיסטית: בריאות נפשית

מוסר לכול אדם - ערכים אנושיים בסיסיים

חוברת למידה למוסר חילוני של קרן הדלאי לאמה - להורדה חופשית ב-6 שפות

16 ההנחיות לחיים

"אתיקה למיליניום החדש" של כבוד הדלאי לאמה

"מעבר לדת: אתיקה לעולם שלם" כבוד הדלאי לאמה

קורס חינם באנגלית: אתיקה של האלטרואיזם 

  "עקרונות אתיים ושינוי כלכלי: גישה בודהיסטית" - אנגלית

ברצוני להודות לד''ר נתיב דודאי, ממכון וולקני, מינהל המחקר החקלאי, ולצוות המחקר בנווה יער על נדיבות ליבם, על מחקרם המסור, ועל תרומתם לאנושות ולעולם.

קישורים למאמרים מדעיים בדף המקורי באנגלית

משלוח ל-56 ארצות

אוסטריה
אוסטרליה
אוקריינה
אורוגוואי
איטליה
איסלנד
אירלנד
אל סלוודור
אנגליה
אקוודור
ארגנטינה
ארה''ב
בולגריה
בוליביה
בלגיה
בליז
גרמניה
דנמרק
דרום אפריקה
דרום קוריאה
הולנד
הונגריה
הפיליפינים
וונצואלה
יוון
יפן
ישראל
לוקסמברג
לטביה
ליכטנשטיין
מקסיקו
נורבגיה
ניו זילנד
סלובקיה
סינגפור
ספרד
פולנד
פורטוגל
פינלנד
פנמה
פרגוואי
פרו
צ'ילה
צרפת
קולומביה
קוסטה ריקה
קזקסטאן
קנדה
קפריסין
רוסיה
רפובליקה הדומיניקנית
רפובליקת צ'כיה
שבדיה
שוויץ
תאילנד
תורכיה 

הקישורים לרכישה הוסרו עקב בעיה מוסרית אתית של התנהלות החברה. 

2 comments:

  1. מרווה מרושתת אולי עשתה טוב לכל האנשים אבל לא כשהיא מגיעה עם רעלים. הכמוסות האלו הוסרו מהמדפים ויש תביעת ענק על 70 מיליון נגד משווקי הכמוסות כיון שהיה רעל בכמוסות שלהם. http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3629226,00.html
    על זה נאמר- > היזהרו מחיקויים

    ReplyDelete
  2. שמע מרווה מרושתת היא באמת טובה..אבל דע שהכמוסות שאתה מדבר עליהן, לא הכילו בכלל שמן מרווה מרושתת אלא שמן רעיל בשם פרילה קטון http://www.themarker.com/consumer/1.2299158

    ReplyDelete